Chytej.cz

NOČNÍ KONTROLA RYBÁŘŮ NA ÚN ORLÍK 2. DÍL

Středa 17. září 2008 ve 20:09 vložil(a) HaD | Pořady Chytej TV | 345.589 zhlédnutí

Vyrazili jsme na noční kontrolu rybářů na Orlík. Potkali jsme slušné rybáře, neslušné. Odebrali povolenku a našli pytlácké pruty. Pak jsme kontrolovali dál a podívejte se jak to dopadlo…

První díl: zde


Nefunguje vám toto video? Dejte nám prosím vědět.
     

Informace o videu

  • délka: 16:30
  • autor snímku: CHYTEJ.TV
  • datum natočení: 08/2008
  • zdroj: Chytej.cz

Hodnocení videa

  • špatné video
  • podprůměrné
  • průměrné video
  • nadprůměrné
  • vynikající video

14 hodnocení, v průměru 4.9 hvězdiček

rybářská videa | vložit video | vložit toto video na vlastní stránky

Komentáře prostřednictvím CHYTEJ.cz

I vy můžete přidat svůj názor!

Přidání příspěvku
Přihlášení

Momentálně nejste přihlášeni. Pokud jste zaregistrováni do Klubu Chytej.cz, vyplňte prosím své přihlašovací jméno (přezdívku) a heslo (do levé části formuláře). Pokud ještě registrováni nejste, můžete se zaregistrovat zde.
Pakliže chcete přispět anonymně, vyplňte do pravé části formuláře svou emailovou adresu a zvolte libovolnou přezdívku, pod kterou chcete vystupovat (nesmí však již být rezervována jiným registrovaným uživatelem).

Jsem registrovánPřispívám anonymně
Váš komentář

Fotografie
K příspěvku můžete přiložit až 4 obrázky (akceptujeme formát JPEG, GIF a PNG). Obrázky automaticky zmenšujeme ještě před odesláním na server, takže neplatí již žádné velikostní omezení. Musíte však mít ve svém prohlížeči povolen Adobe Flash Player 10+. Popisky fotografií vložíte editací již vloženého příspěvku.

Foto vložíte kliknutím na následující ikonku. Pokud máte s nahráváním fotografií problém, můžete použít klasický způsob.

odeslat

Diskuze k videu

Pondělí 22. září 2008 ve 14:06® HaD
HaD

blabla: nemáš pravdu. A to ani náhodou. A na rozdíl od Tebe jsem schopen to dokázat.

Pondělí 22. září 2008 v 8:57® HaD
HaD

frantakapr: myslím, to šroubuješ Ty. Nikdo nemachroval, jen upozorňoval na předpisy. Nechceš-li, aby Tě v noci kontrolovala RS z motorového člunu, nechytej v noci na Orlíku. Tam po břehu skutečně stráž jít nemůže a rybář se s tím musí smířit a počítat s tím.

Pondělí 22. září 2008 v 8:54® HaD
HaD

flyfox: tak tvrdě to nevidím. Ale je rozdíl, jestli spíš u prutů nebo třeba 20 m od nich ve stanu, nedej bože 100 m v chatě. Já mnohdy usnu i přes den, ale lehátko si dávám k prutům, že je mám na dosah. P. Řezníček mi na to řekl, že s tím by problém neměl. Ve stanu či chatě – to už opravdu rybolov moc není.

Neděle 21. září 2008 ve 20:40® libza

vzkaz – Docente a Zlomený se prute, Kdykoliv manipuluji prutem má ho v ruce a je na mém zvážení kdy s ním budu manipulovat a pak není problém dojít k prutům a neprodleně zahájit manipulaci.jelikož nikde se neukládá kdy je rybář povinen s pruty manipulovat.Nevěřím , že vy dva a řada s Vámi sympatizujících přijdete k vodě nahodíte a nesundáte ruce z prutů,až do odchodu pokud právě nechytáte zrovna na přívlač,nebo plavanou.Pokud by totiž tomu bylo jinak,tak podle Vás porušujete i Vy RŘ,tak samě jako ty co si u vody zdřímnou. Co se týče ignoranství,tak si myslím že RŘ dodržuji víc něž dost,ale nemá rád zbytečnou buzeraci,kde není na místě.Byl tu zmíněný i hausbot.tyto lodě mají délku okolo 6–12m.Čili rybář nacházející u prostřed této lodi či podobné,je pořád blíž k prutům než leckdo na břehu.Nehledě že podle zákona č. 114/1995 Sb., o vnitrozemské plavbě neexistuje hausbot nebo osobní loď,ale pokud jde loď kradší než 20m těšší než 1 tuna včetně posádky a výkonu motoru nad 5PS tak evidována na státní spravě vnitrostání lodní dopravy jako malé plavidlo s nebo bez vlastního hnacího zařízení.s poz­draven Libza a spol.

Neděle 21. září 2008 ve 20:16® libza

vzkaz – Docente a Zlomený se prute, Kdykoliv manipuluji prutem má ho v ruce a je na mém zvážení kdy s ním budu manipulovat a pak není problém dojít k prutům a neprodleně zahájit manipulaci.jelikož nikde se neukládá kdy je rybář povinen s pruty manipulovat.Nevěřím , že vy dva a řada s Vámi sympatizujících přijdete k vodě nahodíte a nesundáte ruce z prutů,až do odchodu pokud právě nechytáte zrovna na přívlač,nebo plavanou.Pokud by totiž tomu bylo jinak,tak podle Vás porušujete i Vy RŘ,tak samě jako ty co si u vody zdřímnou. Co se týče ignoranství,tak si myslím že RŘ dodržuji víc něž dost,ale nemá rád zbytečnou buzeraci,kde není na místě.Byl tu zmíněný i hausbot.tyto lodě mají délku okolo 6–12m.Čili rybář nacházející u prostřed této lodi či podobné,je pořád blíž k prutům než leckdo na břehu.Nehledě že podle zákona č. 114/1995 Sb., o vnitrozemské plavbě neexistuje hausbot nebo osobní loď,ale pokud jde loď kradší než 20m těšší než 1 tuna včetně posádky a výkonu motoru nad 5PS tak evidována na státní spravě vnitrostání lodní dopravy jako malé plavidlo s nebo bez vlastního hnacího zařízení.s poz­draven Libza a spol.

Neděle 21. září 2008 v 19:44® frantakapr

Chlapi,mám z vás některých pocit,že šroubujete rybařinu někam ,jako že řídíte raketu.Ruku na srdce,ukažte mi kapraře,který chytá na non-stop vodě,čeká 2 dny na záběr a zbalí pruty proto že si potřebuje klimbnout a vedle sedí kolega a ještě má pod prutem pípák.Docela mě na non -stop chytání přešla chuť.Docela bych nemusel,kdybych nedejbože nad ránem přispal,připlula ke mě RS v motoráku,svítili na mě ze všech stran a zkoušeli mě školit jako v kroužku a všechno točili,aby se zde někteří tvrďáci mohli naparovat jak by se mnou zatočili a jak by mi sebrali okamžitě povolenku.Sory ,ale mě to přijde docela nefér.Podle některých reakcí ,by jsme se měli před každou docházkou k vodě pořádně prospat, jako na noční směnu a pod prutem mít kolečko jako v kamionu ,ať prokážem pravidelný spočink. Jinak plný souhlas s Carp Masterem.

Sobota 20. září 2008 v 17:42® flyfox

CarpMaster-je to pmněrně jednoduché,chceš chytat?Nespi!Chceš spát?Nechytej!Co na tom nejde pochopit?

Sobota 20. září 2008 v 16:30® bobajz
bobajz

Nejlepším rybářem při nočním rybolovu bude dle RS hrabě Drácula a jeho parta.Ti totiž nemusí spát a pouze sedí u prutů s rukama na rukojetích prutů.Totální parodie na lov nonstop.Prosím,rad­ši ho zrušte.Tvrdit,že když jsem tři dny u vody,tak po celou dobu nesmím zavřít oko,je prostě tragédie.

Pátek 19. září 2008 ve 23:51® CarpMaster
CarpMaster

Opět jako první díl. Velmi kvalitní reportáž se vším co k tomu patří. Leč v mnoha ohledech je stanovisko RS velmi „legální“ ale ne lidské. Jde hlavně o pojem 24h lov. Klasická víkendovka všem známá je o lovu max 48h v tahu. Ovšem jde to bez spánku? Jde, ale jak jít v pondělí do práce? Od toho jsou moderní pomůcky jako příposlech, který rybáře probudí a rybu chytí a popřípadě i pustí. Připouštím, že všichni co se v reportáži objevují nejsou na té úrovni, ale ze své zkušenosti mohu napsat, že pokud rybář slyšící záběr, tak je do 30s u prutů. To že po břehu pobíhá RS je stejné jako když po břehu pobíhá divočák či kuna. Tedy nepodstatné a velmi mě překvapuje chování RS, která má asi jiné představy o nočním rybolovu. Opět se musím opakovat a reagovat tak, že česká RS se chová jak v době totality. Nebere ohled na rybáře technicky vybavené natolik, že mohou reagovat na záběr ryby, ale v poklidu spát v době kdy se nic neděje.
V tomto ohledu může být trochu i problém s poslední vychytávkou kaprařů jako je detektor otřesů a tím pádem může být RS ohrožena i 9mm „bambitkou“, které ji tlačí na čelo. Sic nejde o vlasní zkušenost, tak od obou subjektu jsem slyšel stejný příběh, ovšem vždy s jiným závěrem … . Není dnes lehké být rybářem a o to těžší je být rybářskou stráží !!!

Pátek 19. září 2008 ve 22:59® bombardák

v některých okamžicích snímku, mám pocit tmy, navíc si kladu otázku nač? většina těch co porušují RŘ, je budou porušovat dál a těch pár slušných stejně utře hubu, alespoň v MRS. jediný dobrý pocit mám z chování profesionální RS a její přístup ke kontrole -se slušností i případným nadhledem.

Pátek 19. září 2008 ve 20:15® docent

Výborný video, aspoň se konečně všichni dozví jakej je bordel u nočního rybolovu. Pánové kteří tvrdí že není zakázáno spát neumí řád, protože je jasně napsáno že rybář musí být u prutu přítomen tak,aby s ním mohl kdykoliv manipulovat a když tam chrápe tak s ním manipulovat nemůže. Píšou to právě samý ignoranti kteří řád absolutně nedodržují a to u mě nejsou rybáři, takže v jejich případě domluva nepomůže. Jen tak dál, fandím rybářské stráži a budu když když takovým rádoby kolegům povolenku seberou

Pátek 19. září 2008 v 16:42® zlomiljsemprut
zlomiljsemprut

libza a spol. : Lov ryb na udici, na plvanou nebo čeřínkováním může být prováděn jen zaa předpokladu, že osoba úrovádějící lov je u udic přítomna tak, aby s nimi mohla bez prodlení manipulovat. RŘ str. 8 Pokud rybář spí, není schopen okamžitě maniulovat udicemi. Pokud rybář je někde v hausbootu, není schopen okamžitě manipulovat s udicemi… Třeba si trochu více úřečíst RŘ. Pak se nedivte, že jsou tyto přestupky!

Pátek 19. září 2008 ve 14:28@ ???

Ty co nás tady kontrolovali byli pěkný de*ilové! Polovina scén, kde se všechny přestupky rozumně vysvětlily, byla vystříhaná, takže komentáře některých alojzů, kteří píší že rybáři jsou arogantní a ani se za porušení neomluví jsou zcela neobjektivní! Nechápu, když odjíždí člun s rybářskou stráží, proč svítí na vodu přesně pod bojky! Uslyšíte zálov sumce a najednou přijedou nějaký blázni a všude kolem sebe svítí, není to moc příjemné!

Pátek 19. září 2008 ve 14:19@ ???

Ty co nás tady kontrolovali byli pěkný de*ilové! Polovina scén, kde se všechny přestupky rozumně vysvětlily, byla vystříhaná, takže komentáře některých alojzů, kteří píší že rybáři jsou arogantní a ani se za porušení neomluví jsou zcela neobjektivní! Nechápu, když odjíždí člun s rybářskou stráží, proč svítí na vodu přesně pod bojky! Uslyšíte zálov sumce a najednou přijedou nějaký blázni a všude kolem sebe svítí, není to moc příjemné!

Pátek 19. září 2008 v 0:09® xxl
xxl

BEZ KOMENTÁŘE.HNUS.

Čtvrtek 18. září 2008 ve 21:04@ D.W

Taky mě zajímá kde je psáno v ryb.řádu že nesmíš spát.A kolikrát je to tam zmíněno.To pojedu na 14 dnů a nemůžu spát.

Čtvrtek 18. září 2008 ve 20:46® Viktorin

Pánové jsem z toho v šoku. To video je návod, že se v ČRS nemusí dodržovat téměř nic a projde to. U nás na Moravě je RS mnohem přísnější. Podle mého názoru za každý přestupek měl být udělen zápis (při opakování hrozí odebrání povolenky) aby měla kontrola výchovný účinek. A mám z videa pocit, že to byla první noční kontrola na Orlíku. Když se v noci může chytat, tak se nemusí kontrolovat? Na Novomlýnských nádržích se kontroluje zase jenom v noci, když se chytat nesmí. Má to logiku?

Čtvrtek 18. září 2008 ve 20:18® libza

Dokument je velmi poučný a zaujal mne,jen by takových kontrol mělo být víc.samozřejmě jako vše má své ale i já mám výtku k RS,kde mi připadala v některých případech přiliš velká buzerace usnutí na rybách.Rybářský řád nic takového nezakazuje!Je vcelku logické,že když pojede rybář v pátek na ryby do neděle tak to nikdo nevydrží.Dále nevytyčuje vzdálenost do jaké se má rybář od prutů vzdalovat a jakým koliv způsobem se zdržovat ač v bivaku bez podlážky nebo jinak.to je tak asi vše.

Čtvrtek 18. září 2008 ve 20:10® Jarasan

Zdravím,to video se Vám povedlo,je supr.chtěl bych Vás také poprosit aby jste se zaměřili na UN Rozkoš,protože co tam dělají Poláci nemá s rybařinou nic společného.Z vy­kuchaných ryb poházený vnitřnosti všude kolem místa a všude polský bordel to je prasečina a nikoho z RS to nezajímá!!Měj te se

Čtvrtek 18. září 2008 v 18:12® Bert

Pěkné a poučné video.Aspoň si podle toho můžeme „ocejchovat metr“…